РЕСТРУКТУРИЗАЦІЯ КОМПАНІЇ

На початку 2020 року, спостерігаючи невпинне посилення соціальних наслідків пандемії Covid-19, ми доклали свідомих зусиль для впорядкування робочого процесу в компанії. Цей шлях розпочався з розширення команди відділу кадрів, який тепер повністю відповідає за безперервний аналіз та вдосконалювання всіх бізнес-процесів у структурі компанії. Зараз такі підрозділи як комерційний відділ, фінансовий відділ та відділ логістики проходять оцінку та реструктуризацію внутрішньої функціональності, ефективності та робочого навантаження як співробітників, так і відділів. В результаті цієї роботи були переглянуті особливо важливі задачі та система мотивації компанії на основі КПЕ. Структура бренд-менеджменту була повністю переорієнтована на поділ на три напрямки: Fashion, Formal та Luxury, з щонайменше двома окремими посадами молодшої та старшої ланки по кожному з них. В кінцевому підсумку, на даний момент зміна структури відбулася у відділі електронної комерції, який був укомплектований абсолютно новою командою, який вже зараз демонструє зростання продажів на 20% навіть у ці непрості часи.

15.09.2022

СПІВПРАЦЯ З БЛАГОДІЙНИМ ФОНДОМ «НОВИЙ СВІТ ОДЕСА»

24 лютого 2022 року. День, коли наша країна стала мимовільним учасником страшної і безжальної військової агресії з боку Російської Федерації. На жаль, вся Україна живе в часи, коли пишеться новітня історія, і хоча ми не можемо повернути час назад, ми можемо рухатися вперед до нашої спільної та безумовної мети - перемоги та миру. Компанія SADKO брала участь у боротьбі на економічному фронті нашої країни, ми підтримували наших співробітників і продовжували працювати у найважчі та найневизначеніші часи, а також усвідомлювали, що тільки разом ми зможемо наблизити день свободи. Спільно з благодійним фондом «Новий Світ Одеса» ми розробили сувенірну продукцію, всі виручені кошти від якої будуть спрямовані на допомогу військовим південного регіону з усіма необхідними речами першої необхідності. До розробки цієї благодійної ініціативи активно долучилися всі співробітники компанії SADKO. Адже кожен відчуває гостру потребу допомагати та бути корисним. Ми підтримуємо нашу співпрацю з БФ «Новий Світ Одеса» та всією Україною! Слава Україні!

11.04.2022

НОВИЙ ПРОСТІР: ПЕРЕФОРМАТУВАННЯ КЛАСИЧНОГО СТИЛЮ

Ребрендований простір Soho Rooms наново відкрився у квітні 2021 року з новою локацією, новими акцентами та концепцією відкритого простору. Повторне відкриття простору також ознаменувало додавання нових брендів і перегляд структури магазину для забезпечення можливості подальшого розміщення корнерів. Концепція відкритого простору забезпечила більше можливостей для кращого ознайомлення з представленими брендами та їх асортиментом, а також можливість випробувати маркетингові рішення з тимчасовою структурою корнеру. Під керівництвом європейських архітекторів матеріально-технічне забезпечення шопінг-маршруту було розроблено з урахуванням умов для здійснення покупок, щоб клієнти могли збирати образ поступово, продивляючись елементи гардеробу. Магазин отримав більше контрастних поєднань в оформленні покриттів з дерева та натурального каменю, скла та хромованих поверхонь вітрин. Усі елементи вигідно підкреслюють різноманітність брендів, лишаючи основний акцент на колекціях.

01.04.2021

УРОЧИСТЕ ВІДКРИТТЯ: FACE

28 березня 2020 року відбулося відкриття нового проєкту мережі SADKO – простору FACE. Це нова концепція предметів розкоші, зосередження найактуальніших брендів вуличного та модного одягу у самому серці історичної частини міста. Дизайн простору виконано у космічному стилі – хромована стеля, обтічні сріблясті колони, динамічні презентаційні вітрини, але головним і центральним елементом магазину є об'ємне обличчя від підлоги до стелі. VETEMENTS, OFF-WHITE, ALEXANDER WANG, PALM ANGELS, MISBHV та багато інших брендів раптово з’являються у мінімалістичному та фотогенічному інтер'єрі. За лічені дні FACE отримав велику популярність серед модної одеської тусовки, незважаючи навіть на те, що відкриття простору відбулося в розпал карантину через COVID-19. Відкриття відбулося в онлайн-форматі, що не завадило магазину здобути своїх шанувальників. Під час карантину магазин працював у форматі «взяти з собою», що стало своєрідною фішкою та відмінною рисою простору. FACE – це про нестандартне бачення моди, це дрібка бунтарства серед консерватизму та відчинене навстіж вікно у задушливому приміщенні. FACE – це нове обличчя мейнстрімної моди.

11.03.2022