Як стати частиною команди

КРОК 1. Відгукнись на вакансію.

Надішли своє резюме зручним способом. Якщо не знаєш, як його скласти, переглянь наш шаблон.

КРОК 2. Після отримання відповіді пройди тест і заповни анкету.

КРОК 3. Чекай на запрошення.

НАШІ ВАКАНСІЇ

ЗЕД

Менеджер із зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД)

Базові вимоги:

Вища освіта;

Досвід роботи у сфері ЗЕД від 1 року;

Знання міжнародних торгових правил;

Уміння вести ділове листування та переговори з іноземними партнерами;

Володіння англійською мовою на рівні не нижче Intermediate;

Досвід роботи з митними брокерами та транспортними компаніями (буде перевагою);

Системне та аналітичне мислення, уважність до деталей, стресостійкість;

Проактивність, відповідальність, високий рівень комунікаційних навичок.

 

Обов’язки:

Ведення зовнішньоекономічної діяльності компанії (імпорт одягу та аксесуарів);

Пошук і співпраця з іноземними постачальниками, укладання контрактів;

Проведення переговорів, узгодження умов поставок, оплати та логістики;

Організація та контроль міжнародних поставок, взаємодія з митними брокерами та транспортними компаніями;

Оптимізація витрат і покращення умов співпраці з постачальниками;

Контроль своєчасності поставок та документообігу.

 

Умови роботи:

Офіс у центрі міста;

Графік роботи 5/2 (з 10:00 до 18:00);

Оплачувана відпустка двічі на рік;

Оплачуваний лікарняний;

Корпоративні знижки для співробітників.

 

Фінанси та облік

Директор магазину FACE

Обов’язки:

Контроль запуску рекламних кампаній: Моніторинг та оптимізація рекламних кампаній в Інтернеті з використанням
різних платформ, таких як Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads та інші.
Контроль та розподіл бюджетів.
SEO-оптимізація: Оптимізація контенту сайту та його структури для покращення позицій у пошукових системах,
оптимізація та коригування семантичного ядра.
Аналітика та звітність: Збір та аналіз даних про трафік, конверсії, витрати на рекламу та інші метрики для
виявлення ефективності маркетингових кампаній та формування рекомендацій щодо їх поліпшення.
Управління контентом: Створення та оптимізація контенту для сайту та соціальних мереж, включаючи опис товарів,
статті, блоги та інші матеріали.

Hard Skills:
Знання основ інтернет-маркетингу, включаючи рекламні платформи, SEO, аналітику та email-маркетинг.
Вміння працювати з рекламними інструментами, такими як Google Ads, Facebook Ads Manager, Google Analytics і т.д.
Навички SEO-оптимізації та розуміння принципів роботи пошукових систем.
Володіння інструментами для аналізу даних та звітності, такими як Microsoft Excel, Google Data Studio та інші.

Soft Skills:
Аналітичне мислення для інтерпретації даних та виявлення ключових трендів.
Креативність та вміння створювати привабливий контент для різних онлайн-платформ.
Комунікабельність та вміння ефективно взаємодіяти з іншими членами команди.
Вміння працювати в умовах швидко мінливого середовища та адаптуватися до нових вимог ринку.